събота, 19 януари 2013 г.

Руло с ябълки в една стъпка

   Много лесно за приготвяне пандишпаново руло с пълнеж от ябълки, което се приготвя в една стъпка - блатът и пълнежа се пекат заедно!



Продукти:
4 яйца
1ч.ч. захар
2с.л.  олио
1ч.ч. брашно
1/2ч.л. бакпулвер

пълнеж:
3 по-големи ябълки
захар
канела

   Голямата тава от фурната се застила с хартия. Приготвя се пълнежът - ябълките се настъргват, разпределят се на тънък слой в застланата с хартия тава. Наръсва се с малко захар и канела.
   Отделно се разбиват яйцата и захарта до побеляване. Добавя се олиото на тънка струйка. Брашното се пресява отгоре с бакпулвера и се разбърква внимателно с лопатка. Тестото се налива на тънък слой върху ябълките, така, че да ги покрие равномерно.
   Блатът се пече в предварително загрята до 180С фурна, за около 25-30мин. Проверява се с клечка за зъби. Изпеченият сладкиш се обръща върху леко посипана с кристална захар кърпа, хартията се отстранява и се навива на руло. Оставя се да се охлади и се поръсва с пудра захар.
   Лесно и бързо! Да ви е сладко!

17 коментара:

Magi Yordanova каза...

Веси чудесно е, и така улеснено си го направила приготвянето!Със сигурност ще си го направя :)))

Поздрави и хубава съботна вечер!

Maria Miteva-Christou каза...

Записах си рецептата! :)
Смятам да го направя с тиква тия дни!
Поздрави!

Живка каза...

Чудесно руло!
Поздрави!

Gergana Peteva каза...

Браво, Весиииииииии!

Michelle strawberries and mint каза...

Веси, привет! Много красиво руло! Иска ми се да го опитам и ще си го направя! Поздрави!

tillia каза...

Нещо не ми върви на пандишпановите рула, но този бърз и лесен начина на оформяне ме впечатли!
Веси, благодаря ти за идеята - ще пробвам :)
Рулото изглежда великолепно! Много красива лопатка :)
Хубава неделна вечер!

radost каза...

Веси,здравей!Още като видях рецептата,много ми допадна и наистина рулото е чудесно.Направих го и всички го харесаха.

karolla каза...

Здравейте, харесвам и изпробвам много от Вашите рецепти, които обаче споделям в "Да си оближеш пръстите", а те от там заминават в Дир.бг. И тук идва проблема, в дир.бг не споменават източника на резептата и постоянно ме критикуват, че лъжа че са мои. Какво да направя като са Ви много хубави нещата и искам да ги споделя.

karolla каза...

Дано поне Вие нямате нищо против това, че споделям Вашите рецепти - естествено слагам мои снимки. Галя

karolla каза...

Здравейте, харесвам и изпробвам много от Вашите рецепти, които обаче споделям в "Да си оближеш пръстите", а те от там заминават в Дир.бг. И тук идва проблема, в дир.бг не споменават източника на резептата и постоянно ме критикуват, че лъжа че са мои. Какво да направя като са Ви много хубави нещата и искам да ги споделя.

Анонимен каза...

Здравейте!
Чудесна рецепта-благодаря!
За товаааа
-аз готвя сравнително добре,
Но с Вашите рецепти постигам върхове
Изкуството Ви аз обичам -
вълшебство вече Ви наричам...
Простете поетичните ми "напъни" но така го чувствам.
(Само-на колко градуса и за колко минути печете Вие рулото? Моето този път беше в стил бутик-по усет) . Хубави почивни дни -Малина

vesi4ka каза...

Чудесни поетични "напъни" !!! Усмихнахте ме! Благодаря!
В рецептата е споменато - на 180С, за 25-30мин.

Анонимен каза...

Здравейте!Имате много хубави рецепти. Направих рулото с ябълки и с удоволствие си го хапнахме. Много фин вкус и лесно изпълнение.Благодаря! Със сигурност ще изпробвам и други ваши рецепти.

Анонимен каза...

Вчера приготвих рулото общо взето за нула време. Много хубаво е на вкус, леко и ефирно. Единствено малко трудно го навих, счупи ми се пандишпана и се наложи да го ступам отляво- отдясно за да заприлича на руло, но с пудра захар отгоре се получи.
Поздрави и благодарност
Радослава

Анонимен каза...

Здравейте, на мен не ми се получи частта с навиването, разпадна се и изобщо не можах да го обърна, иначе стана много вкусно :)
Ани

Анонимен каза...

Страхотно руло,тъкмо като за мен,лесно и бързо.Благодаря Ви!Ставам и го започвам:)

Кристиана каза...

От години го правя все по тази рецепта от тази страница. Невероятно вкусно и лесно е! Благодаря! :)